18 Şubat 2013 Pazartesi

Moulinex Easy Toast

Bu ürünü görünceye kadar ekmek kızartma makinasını gereksiz görürdüm, nasıl olsa tost makinası var, o da aynı işlevi görür diyordum

Ekmek kızartma makinelerinin yarattığı sorunlara Moulinex Easy Toast, son noktayı koymuş. Artık sıcaktan hem ellerimiz yanmayacak hem de  ekmek kırıntıları ekmeklerle birlikte makinanın altındaki sepete düşecek. 
     
     Easy Toast'un kullanımı oldukça pratik. İstediğimiz kıvamda ekmeklere kavuşmak için "start" düğmesine basmamız yeterli. Ekmeğimiz kızardığında otomatik olarak makinenin altında bulunan tabağa düşecek. Sanki yumurtluyormuş gibi :)

Bu ürüne bayıldım benim olsun istiyorum...
     
Özellikler
  • Hızlı kızartma
  • Yükseltmeli ayaklar sayesinde kolay ekmek çıkartır
  • Isı seviyesi belirleme düğmesi
  • Açma kapama düğmesi 







  • 4 yorum:

    Unknown dedi ki...

    İnşallah senin olur :)

    Sevgili Müstakbel Eşim

    Unknown dedi ki...

    Müstakbel eşim teşekkür ederim, inşaallah :D

    Saadet-i Müstesna dedi ki...

    selamlar... İnşallah çeyizine bu şirin şey de dahil olur.. ;)
    bloğuma beklerimm :)

    Unknown dedi ki...

    Teşekkürler Saadet-i Müstesna, amin, bloğunu ziyaret ettim, ok cici bir blog olmuş....