29 Haziran 2013 Cumartesi

Yeni Cicilerim İzmir Kemeraltı Alış-Verişi

Büyük alış-veriş Marketlerinden sonra İzmir Kemeraltı Dükkanlarında  alış-veriş yapmayı özlemişim, esnafın hepsi o kadar samimi ve candan ki, büyük alış-veriş mağazaları bu açığı asla kapatamayacak onu anladım, gelelim aldıklarıma;


,

Elma Şeklindeki Şekerliklerim, iki boy vardı büyük ve orta ben orta boyunu aldım, tanesi 5 TL içinde porselen kaşığı da var...


Canım Ablamın Hediyesi Mor Mutfağıma Mor Bıçağım 5 TL


Nehir'in Can ve Canan Çay Kaşığı ve Neskafe Kaşığı, Çay Kaşığı 20 TL, Nescafe Kaşığı 25 TL




Kararsız kaldım Nescafe Kaşığını alıp-almamakta, sonra takım olsun daha sonra bulamam korkusuyla aldım, Nescafe kaşığı olarak geçiyor ama dondurma ve tatlıkaşığı olarak da kullanılabilir


Kına Gecesi için Bindallı Kemeri Sıkı bir pazarlıkla 10 TL


ve Canım Ablamın Hediyesi Cici Rendem, Karacada 19 TL, şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: