Yeni Gelin Evi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Yeni Gelin Evi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Kasım 2013 Cumartesi

İlk Soframız

Merhabalar, ben geldim, pazar günü evleneli bir ay olacak, cicim aylarındayız hala yani :)
blogu iyice boşladım çünkü evimizde internet yok henüz,  tlf giriyorum sadece ilk kahvaltı ve akşam yemeği fotoğraflarımızı paylaşıp kaçıyorum, ayrıntılar daha sonra inşaallah...




Çatal-kaşık : Nehir/Dalyan Modeli
Tabaklar : Kütahya Porselen
Peçetelik : İKEA
Peçete : BİM :)
Salata Tabağı : Yıllar öcesi BİM'den 3lü set halinde almıştım
Masa Örtüsü : Trabzon'dan almıştım ancak evmanya.com'da benzerini gördüm


Çay Kaşığı : Nehir/Can&Canan Modeli
Tabaklar : Karaca
Bardak-Tabak Tk. : Zen Modeli
Sürahi : Gürallar (Migros'ta görmüştüm daha önce)
Çatal : Gürcistan'dan babam'dan hediye (eve almıştı ben 6 tanesini yürüttüm)



Küçük Mor Tabak : Kipa'dan 1 TL