4 Ocak 2013 Cuma

Karaca Çelik Tencere Setim

Eve getirildiğinde kolisinde olsduğu için açmak isetemedim, maazallah sora yerine yerleştiremem, sığdıramam :)

Nette araştırıp buldum tenceremin modelini, aslında ben siyah kulplu aramıştım ama adamın elinde mor ve yeşili kalmış sadece ben de moru sevdiğim için ondan yana kullandım seçimimi, karar verdim mutfak eşyalarımı mor tonlarında alacağım.

Bu arada tencerenizin kapaklarının cam olması içindeki yemeğin pişip pişmediğini görebilmeniz açısından daha iyi...



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Selam, ben de evlilik/çeyiz hazırlığı içerisindeyim ve tencere takımımı Karaca' dan aldım. Senin gibi kıyamazdım ben de açmaya ama aldığımız yerdeki satış görevlisi eksik, kırık, bozuk parça olmaması açısından açıp kontrol etmemizi önerdi. Sen de açıp bir kontrol etmelisin bence. Kullanmaya yakın açarsan parça değişimi için bir kaç ay beklemek durumunda kalabilirsin, hazır kullanmıyorken bir göz at bence ;) Hepsini güle güle kullanmanı dilerim.

http://tidyghost.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Mes teşekkür ederim, dükkanda açıp tek tek kontrol etmiştik, tanıdık sahibi umarım kazık atamıştır :)
eve gelince tekrar açıp fotoğraflamaya fırsatım olmadı,
ama eve gidince ilk fırsatta bir açıp bakacağım, içime kurt düştü :D