24 Ocak 2013 Perşembe

Safari Çatal Bıçak Takımı

Karacanın Safari Çatal-kaşık-bıçak takımı, büyük çeyiz olarak ilk aldığım çeyizliğim, bundan 4-5 sene önce elimde biraz param vardı, çeyizlik bişeyler almak istiyordum ama ne alınır bilmiyordum, öyle havlu kenarı tülbent falan almıştım ama ele dişe gelir bişey olsun istiyordum, anneme danıştım, 

Veee anakız beraber çarşıya çıkıp Taç adı altında ama çeyize dair elinde herşey olan Veli abiye gidip almıştık, daha sonra gerisi sırayla geldi, hatta hemen hemen bütün çeyizliklerimi Veli abiden aldım, ablam en sonunda "Meryem yakında damatı da Veli abiden alacaksın" demişti :)









4 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

takipteyim :))
çeyiz hazırlıklarınız hayırlı uğurlu olsun :))

sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...

sevgiler......

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Gurme Şirine, hemen bakıyorum bloguna :)
Gurme dediğine göre yemek tarifleriyle alakalı galiba, yeni evlenecekler için, kolay yapılan gösterişli yemekler bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

takipçinizim
çeyiz hazırlıklarınız hayırlı olsun ve allah kolaylık versin :) bloguma beklerim . http://cookiemonster3420.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

İklim teşekkür ederim, hemen gidiyorum bloğuna, takipçin olmaya :)